wtorek, 5 lipca 2016

Podróżuj, zwiedzaj, łap wiatr w żagle i spełniaj marzenia!

Piękno jest pojęciem względnym. Świat jest mały, a w życiu nie ma przypadków.

Codziennie udowadniam sobie ze życie to puzzle. 
Kawałki tych puzzli składamy w jedną całość, czasami błądzimy I nie wiemy jak dopasować daną część.

Podróże otwierają głowę, inspirują I ułatwiają znalezienie drogi do związku przyczynowo- skutkowego.



Weekend spędziłam nad wodospadem Niagara. 

Kiedy jesteś w tak pięknym miejscu mózg oczyszcza się ze wszystkich zbędnych myśli jakie zaśmiecają Twoją głowę. Spaceruję I podziwiam piękno natury. Przechodzę przez granice I znajduje  się w Kanadzie, gdzie widok dopiero zaczyna zapierać dech w piersiach. 


Odłączam się od swoich towarzyszek podróży by pobyć chwile sama ze sobą. Wdycham czyste powietrze i uśmiecham się sama do siebie. 

Myślę o tym po co, dlaczego, kiedy i jak. 
Zadaje sobie pytanie co będę robić za 3 miesiące kiedy wrócę do Polski. W tym momencie mija  mnie Jacek Wiśniowski- mistrz motywacji. Zmierza w kierunku Niagary, by nakręcić kolejne wideo z cyklu "potrzebujesz dużego kopa w dupę". 
Jestem pod głębokim wrażeniem. 
Ocieram oczy. 
Przeszywa mnie dreszcz emocji. 
Od kiedy jestem w USA widea Jacka dostarczają mi motywacji. Ten gość udowadnia że niemożliwe jest możliwe. 
Spotykam osobę która w swoich filmach na YouTube przypomina mi jak ważne jest dostarczanie sobie pozytywnych emocji. Magiczne miejsce, fantastyczny widok I kolejny puzzel którego znaczenie potrafię odczytać.

W życiu nie ma przypadków.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz